A-  A+
Ik wil direct naar Onze diensten
Ik wil persoonlijk advies Maak een afspraak
Ik wil gericht zoeken Zoeken
Ik wil contact opnemen Contact

Zorg bij u thuis

thuiszorg Achterhoek

Algemene informatie wanneer u thuiszorg ontvangt

Privacy en klachten

Voor alle informatie over uw privacy, klikt u hier. Hier kunt u ook terecht als u onverhoopt een klacht heeft.

 

Klanttevredenheid
Elke twee jaar wordt er door een externe organisatie een klantwaarderingsonderzoek uitgevoerd. We hebben de uitslag van dit onderzoek ontvangen en zijn zeer blij met het resultaat. Het is een uitslag waar we trots op kunnen zijn.
In het onderzoek is naar de loyaliteit gevraagd. Een onderwerp waar we binnen Sensire veel waarde aan hechten. De vraag die hierbij is gesteld luidt als volgt: ‘Zou u deze organisatie aanbevelen bij anderen?’. Men kan antwoorden op een schaal van 0 tot 10. Onze klanten geven een 8,6! Landelijk is het gemiddelde een 8,5 en provinciaal 8,4. Ook op de indicatoren: ervaren bejegening, kwaliteit van personeel, ervaren inspraak en ervaren informatie scoren we beter dan landelijk. Op basis van het rapport willen we acties uitzetten, zodat we dit niveau kunnen behouden en op sommige punten zelfs kunnen verbeteren.

Wilt u het hele rapport inzien? Kijkt u dan op de volgende pagina. 

 

Contact 
U kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereiken voor informatie en advies of het maken van een afspraak. Klikt u hier op contact of bel direct met 0900 - 88 56.

 

Ervaring van anderen
Wilt u weten wat de ervaringen en meningen zijn van onze klanten en medewerkers?
Kijk dan hier