A-  A+
Ik wil direct naar Onze diensten
Ik wil persoonlijk advies Maak een afspraak
Ik wil gericht zoeken Zoeken
Ik wil contact opnemen Contact

Kwaliteit bij Sensire

Afbeelding: 170815 Header dementiebus

Bij Sensire staat de mens centraal en dient de zorg onze klanten om hun leven te leiden naar hun eigen wensen en behoeften. We hanteren strenge criteria voor de kwaliteit van onze zorg en peilen voortdurend de tevredenheid van onze klanten en de mensen om hen heen. We werken met gestroomlijnde processen die continu worden bewaakt en geoptimaliseerd.

In ons streven naar integrale zorg hechten we belang aan een naadloze overgang van en naar de (thuis)zorg en accurate communicatie tussen bewoner, medewerker en omgeving. Er mogen geen onderbrekingen plaatsvinden in de zorg of onze dienstverlening en we willen voortdurend blijven innoveren, zodat onze bewoners bij Sensire kunnen wonen zoals thuis.

Graag leggen we hierover ook verantwoording af. Hier vindt u ons zogenoemde Kwaliteitsvenster, een in twaalf hoofdstukken opgedeeld overzicht van wat wij toetsen en hoe wij daarmee omgaan. Het Kwaliteitsvenster bevat alle onderdelen van ons jaarlijkse kwaliteitsverslag.